***
* **

N Á V O D Y

Š I T Í :

návod ŠITÍ:: asymetrický kabátek, bundička, sáčko, mikina

5. září 2016 v 22:04 | STŘIHY OTYLKA |  MIKINY
SPOTŘEBA LÁTKY :
2 x délka kabátku + 1 x délka rukávu
= cca 120 cm šíře 140 cm
Vypracovaný střih položíme na látku.
Díly vystřihneme s přídavkem na švy 2 až 5 cm na záložky.

NÁVOD NA ŠITÍ:
U zapínání musíme počítat s tím, že oba přední díly se nám budou překrývat. - Dámská halenka má zapínání z pravé strany na levou. Pánská košile obráceně.
Podložení předního dílu (zapínání) vypracujeme z dvojité látky RUBEM K SOBĚ. Po přešití obrátíme na líc, urovnáme švy a podél okraje proštepujeme asi 1 cm od okraje.

Sešijeme boky a náramenice a začistíme švy.
U rukávů sešijeme boční švy a dvojím nastehováním navolníme rukávovou hlavici, aby šla lépe vsadit do průramku.
Upravený rukáv nastehujeme do těla a pokud je vše v pořádku, přešijeme na stroji.
Spodní díl límce zpevníme nažehlením vliselínu. Okraje límce sešijeme na šicím stroji. Pak vsadíme spodním dílem do průkrčníku. Vyzkoušíme a pokud je vše v pořádku, krytým stehem opatrně, ale pevně přišijeme volný svrchní díl límce do průkrčníku.
Pak 2x zahneme, spodní okraje rukávu a dolního okraje oděvu a proštepujeme.
Nakonec vyšijeme knoflíkové dírky a přišijeme knoflíky.
U střihu č. 664 máme jeden knoflík na rameni a 2 vázačky, jak je uvedeno na grafickém návrhu.